Reklamační řád
Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Proto se snažíme co nejrychleji a nejefektivněji řešit všechny reklamace. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění a odpovědnost za vady zboží v souladu s platnými právními předpisy.
1. Všeobecná ustanovení
- Tento reklamační řád je součástí všeobecných obchodních podmínek společnosti POTES s.r.o., se sídlem Sobotín 213, 788 16, IČ: 26849011, DIČ: CZ26849011.
- Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu na adrese www.potes.cz.
- Reklamace je možné uplatnit v záruční době, která činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
2. Práva z vadného plnění
Zákazník má právo uplatnit reklamaci v případě, že:
- Zboží má vadu, která byla přítomna již při převzetí.
- Vada vznikla v průběhu záruční doby běžným používáním v souladu s návodem a určením zboží.
Zákazník nemá právo na uplatnění reklamace, pokud:
- Vada vznikla nesprávným používáním, nedodržením pokynů k údržbě nebo nevhodným zacházením.
- Zboží bylo poškozeno vlivem vnějších okolností (např. mechanické poškození, působení vody apod.).
- Vada vznikla v důsledku běžného opotřebení.
3. Postup při uplatnění reklamace
-
Kontaktujte nás
- Informujte nás o reklamaci na e-mailu potes@potes.cz nebo telefonicky na čísle +420 583 237 126.
- Uveďte číslo objednávky, popis závady a vaše kontaktní údaje.
-
Odešlete zboží k reklamaci
- Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
- Přiložte doklad o koupi (fakturu) a popis závady.
- Zboží zašlete na adresu:
POTES s.r.o.
Sobotín 213, 788 16
-
Přijetí a vyřízení reklamace
- Po přijetí reklamace vás budeme informovat o dalším postupu.
- Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží, pokud se nedohodneme jinak.
4. Možné způsoby vyřízení reklamace
- Oprava vadného zboží.
- Výměna za nové zboží.
- Poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny.
- Vrácení peněz v případě, že vadu nelze odstranit nebo zboží nelze vyměnit.
5. Náklady spojené s reklamací
- V případě oprávněné reklamace vám uhradíme náklady spojené s přepravou zboží zpět k nám.
- V případě neoprávněné reklamace tyto náklady hradí zákazník.
6. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád je platný od 22.1.2025.
- Reklamace, které nejsou v tomto řádu uvedeny, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu potes@potes.cz nebo telefonicky na čísle +420 583 237 126.