Reklamační řád

Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou. Proto se snažíme co nejrychleji a nejefektivněji řešit všechny reklamace. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění a odpovědnost za vady zboží v souladu s platnými právními předpisy.


1. Všeobecná ustanovení

  • Tento reklamační řád je součástí všeobecných obchodních podmínek společnosti POTES s.r.o., se sídlem Sobotín 213, 788 16, IČ: 26849011, DIČ: CZ26849011.
  • Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu na adrese www.potes.cz.
  • Reklamace je možné uplatnit v záruční době, která činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

2. Práva z vadného plnění

Zákazník má právo uplatnit reklamaci v případě, že:

  • Zboží má vadu, která byla přítomna již při převzetí.
  • Vada vznikla v průběhu záruční doby běžným používáním v souladu s návodem a určením zboží.

Zákazník nemá právo na uplatnění reklamace, pokud:

  • Vada vznikla nesprávným používáním, nedodržením pokynů k údržbě nebo nevhodným zacházením.
  • Zboží bylo poškozeno vlivem vnějších okolností (např. mechanické poškození, působení vody apod.).
  • Vada vznikla v důsledku běžného opotřebení.

3. Postup při uplatnění reklamace

  1. Kontaktujte nás

    • Informujte nás o reklamaci na e-mailu potes@potes.cz nebo telefonicky na čísle +420 583 237 126.
    • Uveďte číslo objednávky, popis závady a vaše kontaktní údaje.
  2. Odešlete zboží k reklamaci

    • Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
    • Přiložte doklad o koupi (fakturu) a popis závady.
    • Zboží zašlete na adresu:
      POTES s.r.o.
      Sobotín 213, 788 16
  3. Přijetí a vyřízení reklamace

    • Po přijetí reklamace vás budeme informovat o dalším postupu.
    • Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží, pokud se nedohodneme jinak.

4. Možné způsoby vyřízení reklamace

  • Oprava vadného zboží.
  • Výměna za nové zboží.
  • Poskytnutí přiměřené slevy z kupní ceny.
  • Vrácení peněz v případě, že vadu nelze odstranit nebo zboží nelze vyměnit.

5. Náklady spojené s reklamací

  • V případě oprávněné reklamace vám uhradíme náklady spojené s přepravou zboží zpět k nám.
  • V případě neoprávněné reklamace tyto náklady hradí zákazník.

6. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád je platný od 22.1.2025.
  • Reklamace, které nejsou v tomto řádu uvedeny, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu potes@potes.cz nebo telefonicky na čísle +420 583 237 126.